ادعای بهداشتی واجد شرایط FDA، تولیدکنندگان پسته مجاز

طبق ادعای بهداشتی واجد شرایط FDA، تولیدکنندگان پسته مجاز به بیان موارد زیر هستند: شواهد علمی نشان می‌دهد، اما ثابت نمی‌کند که خوردن 1.5 اونس در روز از اکثر آجیل‌ها، مانند پسته به عنوان بخشی از رژیم غذایی کم SFA و کلسترول ممکن است خطر بیماری قلبی را کاهش دهد.

سلامت واجد شرایط در مورد پسته خشک خام با گزارش کمیته مشورتی دستورالعمل‌های رژیم غذایی در سال 2010، که به این نتیجه رسید که بیشترین شواهد علمی برای بادام، پسته و گردو است، بیشتر شد.

پسته با اجزای زیر مشخص می شود:

اسیدهای چرب غیر اشباع (مانند MUFA و PUFA)، پروتئین، فیبر غذایی، منیزیم، پتاسیم، ویتامین K و مواد شیمیایی گیاهی مانند فیتواسترول ها، لوتئین (زانتوفیل کاروتنوئید)، توکوفرول و پلی فنل ها.

این اجزا ممکن است به صورت هم افزایی پسته اکبری یزد برای کمک به ارتقای سلامت قلبی عروقی، کنترل قند خون، و حفظ وزن زمانی که در حد اعتدال و در چارچوب یک رژیم غذایی سالم مصرف شوند، عمل کنند.

پسته

گردو، پسته دارای سطوح چربی و کالری کمتری (براساس سیستم Atwater) و سطوح بالاتری از پتاسیم، فیتواسترول، γتوکوفرول، ویتامین K و کاروتنوئیدهای زانتوفیل است.

ر حال حاضر پنج کارآزمایی بالینی تصادفی شده پسته اکبری ممتاز منتشر شده بر روی مغز پسته و چربی خون (به عنوان یک نتیجه اولیه) وجود دارد که در آن افراد مورد آزمایش با سطوح کلسترول طبیعی تا متوسط ​​بالا بین 32 گرم تا 126 گرم پسته در روز به عنوان بخشی از زندگی آزاد مصرف کردند.

یا رژیم های کنترل شده، چهار مورد از پنج مطالعه کاهش قابل توجهی در کلسترول تام (TC)، و یک مطالعه کاهش غیر قابل توجهی را گزارش کردند.

دو مورد از مطالعات کاهش پسته فندقی قابل توجهی در لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) گزارش کردند، در حالی که سه مورد دیگر کاهش غیر قابل توجهی یافتند.

  • منابع:
    1. Pistachio nuts: composition and potential health benefits
  • تبلیغات: 
    1. مصرف زیاد ترشی موجب از بین رفتن برخی از نقاط بدن می شود!!
    2. شامپویی که می تواند زگیل را درمان کند
    3. لباس کار ایمنی که باعث نجات یک کارگر از سقوط شد
    4. محصولاتی که به اکسیر جوانی معروف اند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.