کودکی که به خاطر خرید هلیکوپتر اسباب بازی بنزینی به قتل رسید

مهارت های حرکتی ظریف یک حوزه آزمایشی اصلی برای بچه های 2 سال و کمتر است و اسباب بازی ها راهی عالی برای کمک به کودک شما در تسلط بر این مهارت ها هستند.

هلیکوپتر اسباب بازی بنزینی شیک برای رشد مهارت‌های حرکتی ظریف، مناسب سن، ایمن و دارای ویژگی‌های رنگارنگ هستند که به آنها کمک می‌کند یاد بگیرند که چگونه نیشگون، کشیدن، پیچاندن و غیره را بیاموزند.

از آنجایی که نوزادان جوان احتمالاً اسباب‌بازی‌هایی را در دهان خود قرار می‌دهند، پیدا کردن اسباب‌بازی‌هایی با لبه‌های صاف و بدون راهروی کوچکی که می‌تواند خطر خفگی را ایجاد کند، مهم است.

از دیگر ویژگی های مهمی که باید به دنبال آن باشید، دوام و سهولت در تمیز کردن است. همچنین می‌توانید اسباب‌بازی‌هایی پیدا کنید که به آنها در یادگیری رنگ‌ها، اعداد، شکل‌ها و مفاهیم دیگر در حین رشد کمک کند. ما با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها به سراغ اسباب‌بازی‌های محبوب برندهای معتبر رفتیم.
کودکان 12 ماهه به بالا مطمئناً با این اسباب‌بازی سرگرم خواهند شد که دارای پنج روش مختلف بازی از جمله دسته‌بندی شکل، مهره‌های شمارش چرتکه، پیچ و خم سیمی، بلوک‌های عددی چرخان و گل‌های کشویی است.

هر روشی برای بازی به تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف کمک می‌کند، مانند حس و منطق، شناسایی رنگ، شمارش، و همکاری دست و چشم.

اسباب بازی
نخ زدن مهره ها بر روی یک ریسمان یک راه عالی برای توسعه مهارت های حرکتی ظریف در کودکان جوان است. توجه و عزم زیادی نیز می طلبد.

اغلب به عنوان مهره های توری نیز شناخته می شود، انواع و اندازه های متعددی در اینترنت وجود دارد. اسباب بازی های نخی روستایی بزرگ (مانند اینها) را برای کودکان نوپا و مهره های معمولی (مانند اینها) را برای کودکان پیش دبستانی انتخاب کنید.

این یک اسباب بازی عالی برای پسران و دخترانی است که در حال یادگیری رنگ ها، اعداد و شکل های شناختی هستند. کودکان برای حفظ اطلاعات برای مدت طولانی مناسب خواهند بود، کمک آموزشی عالی در کلاس درس یا خانه، بنابراین هنگام شروع مدرسه به آنها مزیت بیشتری می دهد.

برای توسعه مهارت‌های مرتب‌سازی اولیه، ارتقای مهارت‌های حرکتی ظریف و مهارت‌های کار با مشکل خوب است. در حالی که محصولات غیر ماهر کارگر فشرده در مدت مشابه از سال 1993 تا 2010 به نصف کاهش یافت.

بازی خاطره کامیون های چوبی زیبای ما برای عاشقان کامیون مناسب است!! کودک نوپا 2.5 ساله من یکی از طرفداران پر و پا قرص بازی این کامیون است. او هر یک از کامیون ها را یکی یکی مطابقت می دهد و آنها را با کتاب کامیون های مورد علاقه اش مقایسه می کند.

آنها برای استفاده در خانه و کلاس درس عالی هستند. انجام این بازی ساده و در عین حال لذت بخش مزایای بسیار زیادی دارد. – افزایش توجه، حافظه کوتاه مدت، توجه به جزئیات و بهبود انزجار.

برای کودکان کوچکتر، می تواند دایره لغات آنها را بهبود بخشد و کلمات جدید را یاد بگیرند. آنها بسیار بادوام و ماندگار هستند. می توانید آنها را داخل کیف خود بیندازید و هر جایی ببرید.