چای ماسالا calories باعث چاقی افراد در هند شد

چای که با دم کردن چای سیاه (معمولاً چای CTC) در شیر و آب تهیه می شود، معمولاً با شکر نیز شیرین می شود.

در حالی که برخی از انواع آن ممکن است شامل افزودن گیاهان معطر و ادویه جات ترشی جات باشد که در محاوره به عنوان چای ماسالا calories  شناخته می شود، رایج ترین تهیه آن بدون ادویه است.

واژه چای از کلمه هندوستانی چای گرفته شده است که از کلمه چینی چای، چا (به ریشه شناسی چای مراجعه کنید) گرفته شده است.

در زبان انگلیسی، این چای ادویه‌دار معمولاً به عنوان چای ماسالا یا به سادگی چای شناخته می‌شود، حتی اگر این اصطلاح در زبان اصلی به چای به طور کلی اشاره کند.

این نوشیدنی که منشا آن هند است در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده است، و در بسیاری از قهوه خانه‌ها و چای‌خانه‌ها به یکی از ویژگی‌های آن تبدیل شده است.

بسیاری از آنها از اصطلاح چای لاته یا چای چای لاته برای نسخه خود استفاده می‌کنند تا نشان دهند که با شیر بخارپز تهیه می‌شود.

تقریباً شبیه آنچه برای تهیه کافه لاته استفاده می شد، اما به جای اسپرسو با یک کنسانتره چای ادویه دار مخلوط می شد. در سال 1994، این اصطلاح در صحنه قهوه خانه های ایالات متحده رایج شد.

گیاهان چای از دوران باستان در منطقه آسام به‌طور وحشی رشد کرده‌اند، اما از نظر تاریخی، هندی‌ها چای را به‌عنوان یک داروی گیاهی می‌نگرند تا یک نوشیدنی تفریحی.

در دهه 1830، شرکت بریتانیایی هند شرقی نگران انحصار چین بر چای شد، که بیشتر تجارت آن را تشکیل می داد و از مصرف عظیم چای در بریتانیای کبیر حدود یک پوند (از نظر وزن) برای هر نفر در سال حمایت می کرد.

چای سیاه معمولاً به عنوان پایه در بیشتر دستور العمل های چای استفاده می شود. رایج ترین نوع چای سیاه آسام است. با این حال، ترکیبی از انواع مختلف چای ممکن است استفاده شود.