پیرزنی در ژاپن با خوردن چای ماسالا ائل آل آلزایمرش درمان شد

چای دارای چندین فواید سلامتی است زیرا حاوی آنتی اکسیدان ها و ترکیباتی است که می تواند به کاهش التهاب در بدن کمک کند. در اینجا 10 مزیت چای ماسالا ائل آل برای سلامتی آورده شده است که همگی توسط علم پشتیبانی می شوند.

اگرچه بیشتر مکمل ها حاوی آنتی اکسیدان هستند، بهترین راه برای دریافت آنها از طریق غذا و نوشیدنی است. به همین دلیل ممکن است ترجیح دهید چای ماسالا ائل آل بنوشید. چای ماسالا ائل آل حاوی گروه دیگری از آنتی اکسیدان ها به نام فلاونوئیدها است که برای سلامت قلب مفید است. همراه با چای، فلاونوئیدها در سبزیجات، میوه‌ها، شراب قرمز و شکلات تلخ یافت می‌شوند.

مصرف منظم آنها می تواند به کاهش بسیاری از عوامل خطر بیماری قلبی از جمله فشار خون بالا، کلسترول بالا، سطوح بالای تری گلیسیرید و چاقی کمک کند.

چای

یک مطالعه همچنین نشان داد کسانی که سه فنجان چای سیاه در روز می‌نوشیدند، ۱۱ درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به بیماری قلبی بودند. افزودن چای سیاه به برنامه روزانه خود راهی آسان برای گنجاندن آنتی اکسیدان ها در رژیم غذایی شما و کاهش احتمالی خطر عوارض سلامتی در آینده است.

مطالعات نشان داده اند که نوع باکتری موجود در روده شما می تواند نقش مهمی در سلامت شما ایفا کند. این به این دلیل است که روده حاوی تریلیون ها باکتری و همچنین 70 تا 80 درصد از سیستم ایمنی بدن شما است. در حالی که برخی از باکتری های موجود در روده شما برای سلامتی شما مفید هستند، برخی دیگر اینطور نیستند. پلی فنول های موجود در چای سیاه می توانند با تقویت رشد باکتری های خوب و مهار رشد باکتری های بدی مانند سالمونلا، به حفظ سلامت روده کمک کنند. علاوه بر این، چای سیاه حاوی خواص ضد میکروبی است که مواد مضر را از بین می برد و با کمک به ترمیم پوشش داخلی دستگاه گوارش، باکتری های روده و ایمنی را بهبود می بخشد.