پیراهن مردانه کارتونی فیلم جدید اصغر فرهادی

پیراهن جزییاتی دارد که اخیراً ظاهر شده است، مخصوصاً به منظور کنار آمدن با برخی نیازهای عملی یا کم رنگ کردن رسمی. جیب روی پیراهن مردانه کارتونی گاهی ضروری به نظر می رسد.

به عنوان مثال به این فکر کنید که باید وسایل کوچکی مانند کارت ویزیت، خودکار یا مداد، اسکناس را با خود نگه دارید. واضح است که اغراق نکنید و با حمل اجسام حجیم یا بیش از حد سنگین در جیب، فرم پیراهن را به خطر نیندازید.

بر این اساس، تعارض “با جیب یا بدون جیب” را می توان با توجه به نیازهای شما، سلیقه شما و زمینه استفاده حل کرد. به عنوان مثال، اگر عادت به حمل برخی از وسایل در دست دارید، پیراهن جیب دار ممکن است راه حل عملی ایده آلی برای شما باشد.

اگر به دنبال لباسی برای پوشیدن در فضای رسمی تر هستید، به قوانین آداب معاشرت توجه کنید و مدلی از پیراهن بدون جیب را ترجیح دهید. در اینجا یک سری نکات آسان برای درک اینکه در چه مواقعی می توانید به جیب بروید و به جای آن کجا، باید با در نظر گرفتن آداب معاشرت آن را کنار بگذارید.

پیراهن بدون جیب بدون شک رسمی ترین نسخه است. جلوی صاف، هوشیار و تمیز آن را برای همه رویدادهای رسمی ایده آل می کند.

در مراسم یا مناسبت‌های خاص، به‌ویژه زمانی که نیاز به پوشیدن تاکسیدو، لباس صبح/پالتو یا کت و شلوار عروسی برای داماد است، پیراهن معمولاً با یقه و سرآستین‌های رسمی مشخص می‌شود، بنابراین جیب کاملاً است. توسط کد ظرافت مستثنی و ممنوع شده است.

نه تنها رویدادهای خاص، بلکه برای مکان های دیگر مناسب است. اگر محل کار شما بسیار سازمانی یا بسیار محافظه کارانه است، ممکن است اجباری باشد که فقط پیراهن های رسمی شیک و بدون جیب بپوشید.

اگر در یک جلسه کت خود را در بیاورید، تقارن بصری ایجاد شده توسط کراوات با وجود یک جیب مانع می شود. بنابراین، ظاهری با پیراهن با جیب سینه نامتعادل به نظر می رسد.