پیداست انواع مختلفی از واکس است که می توانید روی چرم

واکس چرم همانطور که از نام آن پیداست انواع مختلفی از واکس است که می توانید روی چرم استفاده کنید تا آن را ضد آب یا درخشنده کنید.

هدف اصلی واکس چرم مصنوعی، براق کردن چرم است.

برای این منظور بهتر است به دلیل غلظت بالای واکس های سخت که به شما امکان می دهد به آن درخشندگی فوق العاده بالا بر روی چرم برسید.

بسیاری از مردم اشتباه می کنند و از موم چرمی روی کالاهای چرمی خود برای تغذیه آن استفاده می کنند.

اما حقیقت این است که واکس چرم اشبالت به طور کلی به چرم شما همان سطحی از تغذیه و حالت‌دهنده را ارائه نمی‌دهند که نرم‌کننده یا کرم مخصوص چرم فرموله شده به شما می‌دهد.

واکس

به طور کلی، اگر می‌خواهید چرم خود را تغذیه کنید، براقیت یا درخشندگی بالایی به آن بدهید و کیفیت ضدآب به آن بدهید.

باید ابتدا اجناس چرمی خود را با کرم چرمی واکس چرم مشهد یا هر نرم‌کننده چرمی خوب دلخواه خود حالت دهید و سپس از آن استفاده کنید. یک یا دو لایه واکس چرمی برای درخشش خوب و ضد آب شدن آن.

پاسخ کوتاه این است که واکس ها برای چرم عالی هستند! از طرف دیگر پاسخ طولانی این است که بستگی به این دارد که دوست دارید واکس برای چرم شما چه کاری انجام دهد، مواد چرمی که در حال اپیلاسیون هستید و نحوه اعمال آن بر روی چرم.

همانطور که قبلاً در بالا ذکر کردم، واکس چرم برای چرم خوب است اگر بخواهید مقاومت اجناس چرمی شما در برابر آب را بهبود بخشد، به چرم شما براقیت یا درخشندگی بالایی بدهد.

بنابراین، اگر این به سادگی واکس کیف چرم می‌خواهد، می‌خواهید که موم چرمی‌تان برای اجناس چرمی‌تان انجام شود، با کاربرد مناسب، واکس‌ها برای کالاهای چرمی شما عالی خواهند بود.

  • منابع:
    1. Leather Wax: Ultimate Guide Plus Which Ones You Should Use

  • تبلیغات: 
    1. مردی که هزاران گربه را در خانه خود نگهداری می کند!
    2. خرید ویژه قاووت چهل گیاه درجه یک
    3. عصبانیت بایدن از اغتشاشات در ایران
    4. بزرگترین دانشمند دنیا باز هم حرفش درست در از آب آمد!!!