پودر لباسشویی صدف جایزه سفر به دور دنیا می دهد

همچنین می توانید قبل از قرار دادن لباس در ماشین لباسشویی سعی کنید لکه ها را پاک کنید. توصیه می شود پودر لباسشویی صدف را با کمی آب مخلوط کرده و خمیری درست کنید. سپس می توانید آن را مستقیماً روی لکه ها بمالید.

بسته به نیاز شما، صابون پودری را می توان برای شستن لباس های سفید یا رنگی، پارچه های ظریف یا مقاوم تر استفاده کرد. این محصول نتایج تمیز کردن عالی را با قیمت پایین ارائه می دهد و برای تمام انواع شستشو مفید است.

همچنین اندازه گیری صابون پودری آسان تر است.

در مورد صابون هایی که حاوی سفید کننده هستند، باید توجه داشته باشید که لباس های رنگی اضافه نکنید، زیرا ممکن است آسیب ببینند. توصیه می شود برای استفاده بهتر همیشه دستورالعمل های محصول را مطالعه کنید.

r چرا مهم است که در مورد مقدار پودر صابون زیاده روی نکنید؟
استفاده از صابون پودری بیش از حد می تواند به این معنی باشد که آب به سختی تمام صابون را آبکشی می کند و باقیمانده روی لباس باقی می ماند (اگر این اتفاق برای شما افتاد، لباس های خود را بعد از آن با آب ولرم بشویید).

برعکس، اگر از صابون پودری خیلی کم استفاده کنید، ممکن است لباس شما کاملاً تمیز از ماشین لباسشویی بیرون نیاید. ایده آل رسیدن به تعادل است.

آیا از نکات ما در مورد استفاده از صابون پودری خوشتان آمد؟ ما همچنین نکات بیشتری در مورد چگونگی از بین بردن میکروب‌ها روی لباس‌ها و استفاده از صابون، به علاوه چند ترفند برای کمک به شما در تسلط بر ماشین لباسشویی داریم.

شستشوی ماشینی. شما باید مقدار پودر شوینده را در محفظه این محصول وارد کنید. فراموش نکنید که برنامه و دمای مناسب را انتخاب کنید تا لباس ها بی عیب و نقص بیرون بیایند.
شستن دست. قبل از اقدام به شستشوی لباس، مواد شوینده را در آب حل کنید. به این ترتیب مطمئن خواهید شد که پودر شوینده به خوبی عمل می کند و ذرات به پارچه ها نمی چسبند.