مغز گردو تبریز موجب افزایش سلامت روده می شود

هنگامی که 194 فرد بالغ سالم به مدت هشت هفته هر روز 1.5 اونس (43 گرم) مغز گردو تبریز می خوردند، در مقایسه با دوره عدم مصرف گردو، باکتری های مفید بیشتری داشتند.

این شامل افزایش باکتری‌هایی بود که بوتیرات تولید می‌کنند، چربی‌ای که روده شما را تغذیه می‌کند و سلامت روده را ارتقا می‌دهد.

نه تنها شما را تغذیه می کند بلکه باکتری های مفیدی را که در روده شما زندگی می کنند نیز تغذیه می کند. این به سلامت روده شما کمک می کند و ممکن است به کاهش خطر بیماری کمک کند.

ممکن است خطر ابتلا به برخی از سرطان ها را کاهش دهد
مطالعات مشاهده‌ای در لوله آزمایش، حیوان و انسان نشان می‌دهد که خوردن گردو ممکن است خطر ابتلا به برخی سرطان‌ها از جمله سرطان سینه، پروستات و کولورکتال را کاهش دهد.

همانطور که قبلا ذکر شد، گردو سرشار از پلی فنل الاژیتانین است. برخی از میکروب های روده می توانند این مواد را به ترکیباتی به نام urolithins تبدیل کنند.

اورولیتین ها می توانند خواص ضد التهابی در روده شما داشته باشند، که ممکن است یکی از راه هایی باشد که خوردن گردو به محافظت در برابر سرطان کولورکتال کمک می کند. اقدامات ضد التهابی Urolithins همچنین می تواند به محافظت در برابر سایر سرطان ها کمک کند.

علاوه بر این، اورولیتین ها دارای خواص هورمون مانندی هستند که آنها را قادر می سازد گیرنده های هورمونی را در بدن شما مسدود کنند. این ممکن است به کاهش خطر ابتلا به سرطان های مرتبط با هورمون، به ویژه سرطان سینه و پروستات کمک کند.

مطالعات انسانی بیشتری برای تایید اثرات خوردن گردو بر کاهش خطر ابتلا به این سرطان ها و سایر سرطان ها و همچنین برای روشن شدن همه راه ها یا مکانیسم هایی که از طریق آنها ممکن است کمک کند، مورد نیاز است.

علاوه بر این، خوردن گردو حتی ممکن است به کنترل اشتهای شما کمک کند.