مردی به خاطر قابلمه استیل دلمونتی زنش را خفه کرد

از آنجایی که فولاد ضد زنگ گرما را به خوبی هدایت می کند، دسته باید از مواد متفاوتی ساخته شود که خنک تر بماند. حتی هنوز هم، در فر و اغلب روی اجاق گاز، آن دسته ها نیز می توانند بسیار داغ شوند، بنابراین اگر شک دارید، همیشه دستکش فر را انتخاب کنید.

و چون دسته قابلمه استیل دلمونتی یک قطعه جداست، باید توسط پرچ به تابه وصل شود. با گذشت زمان، پرچ ها می توانند شل شوند. این نه تنها باعث می‌شود که در دست گرفتن تابه فریبنده باشد، بلکه می‌تواند بسیار خطرناک نیز باشد.

تصور کنید یک گلدان حباب آب پاستا را برای تخلیه حمل می کنید، فقط دسته شما می افتد! مطمئن شوید که پرچ های شما همیشه محکم و محکم باشند.

ممکن است غذا بچسبد
مواد غذایی در مقایسه با چدن و نچسب راحت‌تر به ضد زنگ می‌چسبند. قبل از اینکه چیزی که ممکن است بچسبد به تابه اضافه کنید، مهم است که با یک لایه نازک چربی مانند روغن، کره یا اسپری نچسب شروع کنید.

قابلمه

می تواند به گرما حساس باشدفلزات واکنش پذیر در هسته قابلمه فولادی ضد زنگ شما دوست ندارند بیش از حد گرم شوند. اگر دائماً از ماهیتابه خود روی حرارت زیاد استفاده می کنید، ممکن است در نهایت با رنگ حرارتی روی سطح مواجه شوید.

این الگویی از لکه های آبی و نارنجی است که پاک کردن آنها تقریبا غیرممکن است. برای جلوگیری از تغییر رنگ حرارتی، برای پخت و پز از فولاد ضد زنگ از حرارت متوسط بالاتر نروید.

گران تر
فولاد ضد زنگ یکی از گران‌ترین مواد ظروف آشپزی است. با این حال، شما چیزی را که برای آن هزینه می کنید، دریافت می کنید، و مجموعه های سطح بالاتر به اندازه کافی بادوام هستند تا برای چندین دهه استفاده منظم دوام بیاورند.

فولاد ضد زنگ برای چه چیزی بهتر است؟
در حالی که تقریباً برای هر کار آشپزخانه ای می توانید از فولاد ضد زنگ استفاده کنید، چند نمونه وجود دارد که مزایای ظروف استیل واقعاً درخشان است. به طور خلاصه:
گرمایش سریع و یکنواخت به این معنی است که می توانید آب، سوپ و سایر مایعات را به سرعت و به طور موثر در حالت ضد زنگ بجوشانید.

پختن
می توانید با پختن کامل پروتئین در یک قابلمه استیل ضد زنگ، پختن را روی اجاق گاز شروع کنید، سپس مایع را اضافه کنید و تمام ظرف را به فر منتقل کنید تا کیفیتی کم و آهسته داشته باشد.

سرخ شدن
تا زمانی که ماهیتابه را با مقداری چربی روغن کاری کنید، می‌توانید با استفاده از فولاد ضد زنگ به رنگ قهوه‌ای زیبایی برسید که تکثیر آن با مواد دیگر، از جمله نچسب، دشوار است.

برشته کردن
مواد خشک مانند دانه ها، آجیل و ادویه ها به طور یکنواخت در فولاد ضد زنگ برشته می شوند تا بتوانید از سوختن هر چیزی جلوگیری کنید.

خط پایین
هر آشپزخانه ای می تواند از مجموعه ای از قابلمه ها و تابه های فولادی ضد زنگ با کیفیت بالا بهره مند شود. و تا زمانی که بدانید چگونه از تجهیزات ضد زنگ درخشان خود مراقبت کنید و چه زمانی از آنها استفاده کنید، مجموعه ای از قابلمه ها و ماهیتابه های قابل اعتماد برای مادام العمر خواهید داشت.