لامپ ادیسونی 8 وات موجب ناشنوا شدن فرد اردکانی شد

با اتخاذ رویکردی متفاوت از نورهای بیش از حد، روند بزرگ دیگری که شاهد آن هستیم، نورپردازی هوادار است که ممکن است از نظر فنی قطر زیادی داشته باشد، اما فضای منفی زیادی را برای یک فضای بادی و باز دارد.
گاهی اوقات بهترین راه برای وادار کردن مردم به گوش دادن، زمزمه کردن است، و گاهی اوقات بهترین راه برای بیان تصویری، استفاده از وسایلی است که به قدری مینیمال یا مطبوع است که نمی توانید متوجه آن شوید، نورپردازی مانند این با تکامل مداوم فناوری LED قابل دسترس‌تر می‌شود.

که به منحنی‌های پیوسته و سایر شبح‌های ساده‌شده اجازه می‌دهد که هرگز با یک  لامپ ادیسونی 8 وات دوباره ایجاد نمی‌شوند.

چراغ‌ها در این روند تقریباً فضای خالی بیشتری نسبت به نور واقعی دارند، که به آنها اجازه می‌دهد در اندازه‌های بزرگ نصب شوند بدون اینکه سنگین به نظر برسند یا اتاق را قطع کنند. این امر به ویژه در فضاهای بادی با رنگ های سفید روشن و پنجره ها بسیار مهم است و فضایی آرام ایجاد می کند.

در حالی که فلزات با رنگ گرم همچنان یک روند بزرگ هستند، چیزی که ما می بینیم در بسیاری از خانه ها به بهترین شکل کار می کند، شکل نرم تری از طلا است که آنقدرها هم “خارج کننده” نیست و کمی بی حوصله تر است.

«نرم‌تر» می‌تواند به معنای چیزهای مختلفی باشد، از رنگ‌های قدیمی تا رنگ‌های برنجی ظریف که به اندازه طلای واقعی زرد نیست. در هر صورت، رنگ فلز ظریف نگه داشته می شود تا زرق و برق دار یا زرق و برق دار به نظر نرسد و پیچیدگی جاودانه تری را انتخاب می کند.
همچنین وسایلی با عناصر نازک فلزی طلایی محبوب هستند، بنابراین مواد موجود هستند اما زیاد نیستند.

این به ویژه در فضاهایی که رنگ فلزی مشابهی در جاهای دیگر پیدا می‌کنند، مانند لوازم جانبی کوچک، قاب‌ها یا حتی کارد و چنگال‌های طلایی و مد روز، به خوبی کار می‌کند.