قارچ صدفی خشک موجب کاهش فشار خون می شود

در حال حاضر، رشد مجددی در کشت قارچ در سرتاسر آلمان رخ داده است و یک کشاورز آلمانی از یک پایگاه نظامی سابق برای پرورش قارچ Oyster به صورت تجاری استفاده کرده است.

گئورگ هاینریش رول مالک Druid Austernpilze، مزرعه ارگانیک در خارج از فرانکفورت است و سالانه بیش از 880000 پوند قارچ صدفی خشک  تولید می کند. محبوبیت قارچ ها در سرتاسر آلمان به عنوان یک منبع غذایی پایدار افزایش یافته است و رول قارچ صدف را در شانزده پناهگاه که زمانی حاوی تجهیزات سربازان آمریکایی بود، پرورش می دهد.

قارچ صدفی به سرعت تبدیل به یک منبع غذایی اضطراری شد و پس از جنگ، این قارچ در سراسر جهان کشت شد.

قارچ صدفی بومی مناطقی از اروپا، آسیا و آمریکای شمالی است و از زمان های قدیم به صورت وحشی رشد می کند. طبقه بندی قارچ های متنوع از لحاظ تاریخی چالش برانگیز بوده است زیرا بیش از 200 نوع در سراسر جهان یافت می شود.

قارچ صدفی اولین بار در سال 1775 توسط طبیعت شناس هلندی نیکولاس جوزف فریهر فون ژاکین ثبت شد و بعداً در سال 1871 توسط قارچ شناس آلمانی پل کومر طبقه بندی شد. در قرن بیستم، چندین گونه قارچ صدف برای کشت تجاری انتخاب شدند.

به دلیل رشد سریع و نیازهای کشت آسان آنها ارزش زیادی پیدا کردند. قارچ صدفی یکی از ساده‌ترین قارچ‌ها برای کشت تجاری است که منجر به محبوبیت آن در تهیه‌های آشپزی در سراسر جهان شده است.

امروزه قارچ صدفی هنوز از طبیعت در مقیاس کوچک علوفه می‌شود و روی درختان برگ‌ریز چوب سخت مانند راش رشد می‌کند. قارچ های علوفه ای اغلب از طریق بازارهای محلی و توزیع کنندگان تخصصی فروخته می شوند.

دستور العمل هایی که شامل قارچ صدف خشک می شود. یکی آسان‌ترین، سه سخت‌تر است.
دستور العمل سبزیجات دلچسب (وگان) Relish
آشپزی رامن به سبک هاوایی با قارچ خرچنگ و صدف خشک
کرم جشنواره ترافل اورگان از قارچ وحشی و سوپ ترافل سفید اورگان
خورش قارچ و گوشت گاو وحشی دختر و آشپزخانه
پاستا قارچ گورمه اصیل حومه شهر، ذرت و گوجه فرنگی انگور