عروسی که حنای بی رنگ را مهریه خود قرار داد

حنای بی رنگ خود یک ماده عالی برای تقویت رشد و استحکام مو است. اما برای تغذیه بیشتر و مزایای بیشتر، می توانید آن را در ترکیب با سایر مواد استفاده کنید. در زیر برخی از دستور العمل های بسته موی حنا وجود دارد که می توانید از راحتی در خانه خود تهیه کنید.

در یک کاسه شیشه ای سه قاشق غذاخوری حنا، یک فنجان آمله و دو قاشق غذاخوری پودر شنبلیله را با کمی آب مخلوط کنید. یک خمیر غلیظ درست کنید.
حالا یک عدد سفیده تخم مرغ را اضافه کنید و یک عدد لیمو را به رب فشار دهید.
بگذارید مخلوط حدود یک ساعت بماند.
این خمیر یک پک موی مغذی و پر از پروتئین است که به مهار ریزش مو و ارتقای سلامت مو کمک می کند. از آنجایی که تخم مرغ سرشار از پروتئین است، سلامت مو را تقویت می کند. در حالی که شنبلیله به پاکسازی پوست سر و کاهش ریزش مو کمک می کند، پودر حنا و آملا ریزش مو را مهار می کند.

حنا

دو قاشق غذاخوری حنا و یک قاشق غذاخوری پودر شیکاکای را با مقدار کافی آب مخلوط کنید تا خمیری به دست آید.
بگذارید این خمیر یک شب بماند و صبح یک عدد تخم مرغ و یک قاشق غذاخوری کشک اضافه کنید. این مخلوط را روی تمام موها و پوست سر بمالید و بعد از ۴۰ تا ۴۵ دقیقه با آب ولرم بشویید.
این پک را می توانید هفته ای یکبار استفاده کنید.
این پک مو به شما کمک می کند تا موهای خود را براق و قابل کنترل تر کنید. خاصیت حالت دهنده دارد و سرشار از پروتئین است. این بسته ناخالصی ها را از فولیکول های مو پاک می کند بدون اینکه پوست سر را خشک کند.

حنا همچنین تأثیر مفیدی بر عملکرد غدد چربی و وضعیت اپیدرم دارد. استفاده از رنگ طبیعی باعث کاهش شکنندگی تارها و ضخیم شدن موها می شود.

کاملاً در هر سنی قابل استفاده است. از آنجایی که این رنگ طبیعی است، می توان از آن در دوران بارداری و شیردهی استفاده کرد. حنا با وجود تمام مزایایی که دارد، معایبی نیز دارد.