شکلات قلبی کوچک که موجب طلاق دو زوج شد

.S. فرای و پسران اولین کسی بود که در سال 1847 تکه های شکلات قلبی کوچک ساخته شده از خمیری از شکر، مشروب شکلات و کره کاکائو را تولید کرد. دانیل پیتر، شکلات ساز سوئیسی، به طور گسترده ای به عنوان مخترع شکلات شیری شناخته می شود که با او شیر خشک را ایجاد کرد. پودر در سال 1876.

موزه بریتانیا در سال 1672، زمانی که سر هانس اسلون آن را تأسیس کرد، شروع به افزودن کاکائو به نوشیدنی شکلات کرد. هنگامی که برادران Cadbury دستور تهیه شکلات نوشیدنی خود را در سال 1820 خریداری کردند، از آن برای ایجاد بازار بسیار سودآور شکلات نوشیدنی استفاده کردند.

دانیل پیتر اولین دستور العمل تجاری شکلات شیری را در سال 1876 اختراع کرد. تازگی و کیفیت شیر مورد استفاده در میله تمام شده برای حفظ آن بسیار مهم است. امروزه تولیدکنندگان از خرده شیر برای حل کردن شکر تصفیه شده در شیر و تبخیر آب برای تولید شیر تغلیظ شده استفاده می کنند.

شکلات

می توانید با ترکیب هر دو ماده در یک ظرف، یک نوشیدنی شکلاتی و شیر تغلیظ شده درست کنید. فرآیند تمپر کردن مهمترین عامل در تعیین بافت، ظاهر و ماندگاری محصول است. شکلات شیری طعم خاص خود را دارد زیرا از انواع مختلف قند و دانه های کاکائو تهیه می شود. بعد از اینکه شکلات مایع داخل قالب ریخته شد، آن را چهار بار بالا و پایین می‌آوریم تا دوباره داخل قالب بریزم.

شکلات شیری در واقع یک نوع شکلات محبوب است. در این شکلات از شیر استفاده شده است که به آن طعم کمی شیرین می دهد که به شدت شکلات تلخ نیست.

علاوه بر این، شکلات شیری تلخی کمتری دارد و برای کسانی که به دنبال شیرینی کمی در شکلات خود هستند، آن را به گزینه ای عالی تبدیل می کند. طعم آن از شیر سنتی تا انواع آجیل، میوه ها و ادویه جات متفاوت است و در فروشگاه های مختلف یافت می شود.

تاریخچه شکلات شیری
به گفته موزه تاریخ طبیعی در بریتانیا، سر هانس اسلون به این اعتبار نسبت داده شده است. در اوایل دهه 1700، اسلون به جامائیکا سفر کرد و مردم محلی به او کاکائو دادند. به گفته موزه، او این ظرف را «تهوع‌آور» می‌دانست، اما با مخلوط کردن آن با شیر، بیشتر از آن لذت می‌برد.
گمان می رود که شکلات شیری در اوایل دهه 1900 به عنوان یک میان وعده سالم که می تواند به بهبود افراد از بیماری کمک کند، ابداع شد. همچنین یک میان وعده مناسب برای در دست داشتن بود، زیرا می‌توان آن را در دمای 20- درجه فارنهایت نگهداری کرد.
شکلات شیری در سال های اخیر به عنوان یک میان وعده، دسر یا جایگزین نوشیدنی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. خوردن شکلات بدون احساس گناه چندین مزیت دارد، از جمله اینکه یک میان وعده خوشمزه و راهی عالی برای خوردن شکلات بدون احساس گناه است.