شکلات بسته ای آیدین موجب درمان دندان درد می شود

شکلات که یکی از غذاهایی است که بیشترین شادی را در انسان به ارمغان می آورد با بوی فوق العاده ای که در هنگام گرما پخش می شود مجذوب خود می شود. این طعم از  شکلات بسته ای آیدین است که حسی شبیه به احساس عاشق شدن می دهد، میراث فرهنگ افسانه ای مایاها است.

شکلات تیره: شکلاتی است که حاوی حداقل 35 درصد مواد جامد کاکائو است که حداقل 18 درصد کره کاکائو و حداقل 14 درصد مواد جامد کاکائو بدون چربی در ترکیب آن وجود دارد.
شکلات شیر: کره کاکائو و چربی شیر، حاوی حداقل 25٪ مواد جامد کاکائو، با حداقل 2.5٪ مواد جامد کاکائو بدون چربی در ترکیب آن، به علاوه حداقل 14٪ مواد جامد شیر و حداقل 3.5٪ شکلات چربی شیر با کل. حداقل 25 درصد.
شکلات سفید: شکلاتی با حداقل 20 درصد کره کاکائو و حداقل 14 درصد مواد جامد شیر و حداقل 3.5 درصد چربی شیر است.

شکلات پر شده: شکلاتی پر از شکلات تلخ، شکلات شیری، شکلات شیری غنی و شکلات سفید است که قسمت بیرونی آن حداقل 25 درصد وزن کل محصول را شامل می شود.
پرالین: یک تکه شکلات به اندازه لقمه شامل حداقل 25 درصد وزن کل محصول، شکلات تلخ، شکلات شیری، شکلات شیری غنی، ترکیبی، مخلوط یا هر یک از شکلات های سفید، یا شکلات پر شده.
شکلات یاقوتی: از مشتقات شکلات است و نوعی شکلات است که از دانه های یاقوتی درست می شود. مگنوم اولین برندی بود که شکلات روبی را که از دانه‌های کاکائو یاقوت به دست می‌آید و هیچ رنگ‌کننده‌ای ندارد، به ترکیه آورد. شکلات یاقوتی برای اولین بار توسط Barry Callebaut در سپتامبر 2017 معرفی شد.

شکلات عطر خارق العاده ای است… از تاریخچه شکلات چقدر می دانید؟ ماده اولیه شکلات چیست؟ مضرات و فواید آن چیست؟ مراحل تولید شکلات، آنچه در آن است و تمام اطلاعات دقیق را توضیح می دهیم. حتماً مقاله ما را در مورد طرز تهیه تمپر شکلاتی که در تهیه دسر به آن نیاز دارید را بررسی کنید.