شوینده کرمی الارو پوست شما را از هر آلودگی در امان می دارد

به دلیل عوامل زیادی مانند صابون، مواد شوینده، سرما و باد در طول روز، دست ها خیلی زود خشک و فرسوده می شوند. به همین دلیل باید بیشتر مراقب دست ها باشیم و رطوبت مورد نیاز آنها را به خصوص در ماه های زمستان تامین کنیم.

به همین منظور استفاده روزانه از شوینده کرمی الارو موجب نرم شدنپوست می شود.

کرم دست مرطوب کننده الارو، کوآنزیم Q10، ویتامین E، یوسرین، روغن جوجوبا و تری گلیسیرید کاپریلیک/کاپریک، یکی از سری محصولات مراقبت از پوست تولید شده توسط الارو، با مواد مغذی و روغن های گیاهی غنی شده است.
کرم دست مرطوب کننده الارو ضمن تغذیه پوست، شادابی، احیا و آبرسانی به پوست را می دهد. کرم دست الارو با تاثیرات متعدد، جذب آسان و سریع روی پوست را فراهم می کند. می توان آن را در هر زمانی از روز برای دست های تمیز و خشک استفاده کرد. برای استفاده برای انواع پوست مناسب است.

پاک کننده در مقابل شستشوی صورت – آیا تفاوتی بین این دو وجود دارد؟ پاکسازی اولین گام در یک روال مراقبت جامع از پوست است که می تواند پوست شما را احیا کند. با این حال، تفاوت بین پاک کننده و شوینده صورت برای بسیاری شناخته شده نیست.
در حالی که هر دو محصول به پاکسازی پوست شما کمک می کنند، روش هایی که در آنها کار می کنند متفاوت است. این مقاله تمام تفاوت های بین شوینده صورت و پاک کننده و نحوه عملکرد آنها را توضیح می دهد. به خواندن ادامه دهید تا در مورد آنها بیشتر بدانید!

این محصول مراقبت از پوست ملایم آلودگی، کثیفی، چربی و حتی آرایش را از سطح پوست از بین می برد. انواع مختلفی از پاک کننده ها برای رفع انواع پوست و مشکلات پوستی وجود دارد. پاک کننده ها معمولا pH مناسبی برای پوست دارند و حتی می توان از آنها برای پوست های حساس استفاده کرد.

کار شستشوی صورت به دلیل عملکرد کف‌کننده‌اش، از بین بردن زباله‌های عمیق‌تر و همچنین تمیز کردن منافذ است. اگر زیاد آرایش می‌کنید یا در معرض گرد و غبار و آلودگی زیاد قرار گرفته‌اید، بهتر است قبل از استفاده از شستشوی صورت، ابتدا از یک پاک‌کننده استفاده کنید.