شخصی با خوایدن بر روی تشک مسافرتی خوب هرگز از سفر بازنگشت

توجه به شیوه های خواب ایمن زمانی که با کودک خود در تعطیلات نیستید به همان اندازه مهم است که در خانه اهمیت دارد.

تمام تخت های فروخته شده در انگلستان باید استانداردهای ایمنی اروپا را داشته باشند و این شامل تخت های مسافرتی نیز می شود. همان قوانین خواب ایمن برای تخت های مسافرتی مانند تخت خواب های معمولی اعمال می شود.

Lallaby Trust توصیه می کند که مطمئن شوید تختی که استفاده می کنید دارای یک تشک صاف و محکم است که با مواد ضد آب پوشانده شده است.

تخت های مسافرتی برای استفاده با تشک مسافرتی خوب اصلی طراحی شده اند، زیرا به ثبات کمک می کند، بنابراین وسوسه نشوید که آن را تعویض کنید.

تشک‌های تخت‌خواب‌های مسافرتی می‌توانند نازک‌تر و سخت‌تر از تخت‌خواب‌های معمولی باشند، اما این طبیعی است و نباید هیچ پتویی روی تشک اضافه کنید تا راحت‌تر بخوابید، زیرا این امر می‌تواند باعث آسیب یا آسیب شما شود. گرم شدن بیش از حد کودک

تخت‌خواب‌های مسافرتی برای دوره‌های کوتاه دور از خانه یا چرت‌های روزانه عالی هستند، اما برای استفاده مکرر در مدت زمان طولانی در نظر گرفته نشده‌اند.

از تشکی که به همراه تخت مسافرتی ارائه می شود استفاده کنید، زیرا این یک جزء کلیدی برای کمک به پایدار نگه داشتن آن است. برخی از تشک‌های تخت مسافرتی ممکن است نازک یا سفت به نظر برسند، اما استفاده از تشک‌های متفاوت ممکن است میزان نگه‌داشتن تخت مسافرتی شما را تغییر دهد و واژگونی آن را آسان‌تر کند.

اگر یک تشک جدید و ضخیم‌تر برای تخت مسافرتی خود بخرید، ممکن است به طور ناخواسته ارتفاع بین بالای تشک و لبه تخت را کاهش دهید و فرار کودکان نوپا مصمم را آسان‌تر کنید.

تشک

وقتی این مورد را روی تعدادی از تخت‌خواب‌های مسافرتی آزمایش می‌کنیم، فاصله بین تشک و بالای تختخواب تقریباً برای همه آنهایی که آزمایش کردیم بسیار کوتاه بود (حداقل باید 50 سانتی‌متر باشد).

لباس‌های کودک شما می‌توانند در گوشه‌های تخت مسافرتی گیر کنند، که می‌تواند منجر به خفه شدن شود – به‌ویژه اگر کوهنورد کوچک شما تصمیم بگیرد شب‌ها از کناره‌ها بالا برود، یا در حالی که پشت شما برگردانده شده است، اقدام به فرار کند.

مراقب طرف های انعطاف پذیر باشید
تخت‌خواب‌های مسافرتی به سبک چادری پاپ‌آپ بسیار آسان هستند و می‌توان دوباره آن‌ها را باز کرد و بسیار جذاب به نظر می‌رسند. اما فقدان کناره های سفت به این معنی است که اگر در شب به طور تصادفی تلو تلو خوردید و روی تخت بیفتید، ممکن است وزن شما را نگیرند. بنابراین، اگر از این سبک تخت مسافرتی استفاده می کنید، بیشتر مراقب و مراقب باشید.

مراقب زیپ ها باشید
در صورت وجود زیپ روی تخت مسافرتی شما هوشیار باشید، زیرا گاهی اوقات به راحتی از تخت مسافرتی جدا می شود. اگر یک زیپ به دهان کودک شما راه پیدا کرد، خطر خفگی یا بلع بالقوه است.