سفره یکبار مصرف یاس موجب خشکی گیاهان شما می شود

رومیزی های کتانی یا نخی روشی ارزان برای محافظت از میز شما در برابر خط و خش و آسیب های ناشی از نور خورشید هستند، در حالی که به طور همزمان ظرافتی را به خانه شما می بخشند. اما حتی با سفره یکبار مصرف یاس هم باید از زیر لیوانی مخصوصاً برای تابه یا ظروف داغ استفاده کرد.

عناصر جدول تناوبی مانند کربن، هیدروژن، اکسیژن، نیتروژن و گوگرد، بلوک های سازنده انواع پلاستیک هستند که برای ساخت بسیاری از محصولاتی که ما هر روز استفاده می کنیم، استفاده می شوند. برخی از پلاستیک ها برای استفاده در عینک یا عینک ایمنی شفاف و بادوام هستند. سایر پلاستیک ها قوی و سبک هستند و به ما امکان می دهند محصولات بیشتری را با بسته بندی کمتر ارسال کنیم. پلاستیک ها حتی می توانند برای استفاده در بسته بندی مواد غذایی و تجهیزات پزشکی نجات دهنده در برابر باکتری ها مقاوم باشند.

برای درک بسیاری از روش های مفید پلاستیک، لازم نیست دانشمند باشید.
پلاستیک ها در بسیاری از انواع بسته بندی و ظروف مواد غذایی به دلایل مختلفی استفاده می شوند – آنها به محافظت از مواد غذایی در برابر آسیب کمک می کنند، ایمنی غذا را تامین می کنند و تازگی غذا را افزایش می دهند.

انواع پلاستیک های مورد استفاده در بسته بندی مواد غذایی چیست؟
ممکن است شماره 1 تا 7 را در پایین یا کنار یک ظرف بسته بندی پلاستیکی دیده باشید. این شماره “کد شناسایی رزین” پلاستیکی است که به عنوان “شماره بازیافت” نیز شناخته می شود. این شماره همچنین می تواند راهنمایی برای مصرف کنندگانی باشد که می خواهند ظروف پلاستیکی را بازیافت کنند.

چگونه بفهمیم پلاستیک استفاده شده در بسته بندی مواد غذایی ایمن و سمی نیست؟
سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) ایمنی تمام پلاستیک‌هایی را که در حال حاضر در بسته‌بندی مواد غذایی و مواد در تماس با مواد غذایی استفاده می‌شوند، تنظیم می‌کند. فهرستی از این مواد تایید شده را می توان در پایگاه داده FDA یافت.

عدد روی پلاستیک به چه معناست؟
کد شناسایی رزین یا شماره بازیافت روی پلاستیک، نوع پلاستیک را مشخص می کند. در زیر اطلاعات بیشتر و نمونه‌هایی از رایج‌ترین پلاستیک‌های مورد استفاده در بسته‌بندی مواد غذایی، موجود در انجمن مهندسین پلاستیک (SPE) و انجمن صنعت پلاستیک (PIA) به همراه اطلاعات ایمنی از FDA آمده است.