سرامیک به سمت داستان های آنلاین انحصاری دستور العمل

بیشتر می خواهید؟ یک عضویت طلایی ICAN را انتخاب کنید و همه چیزهایی را که اینجا می بینید دریافت کنید.
به علاوه اشتراک All-Access در Pottery Making Illustrated، اشتراک سرویس پخش ویدیوی انحصاری CLAYflicks ما، اشتراک در دستور پخت، پایگاه داده آنلاین سرامیک کف 60*60 انحصاری دستور العمل های لعاب، و سایر مزایای اعضا لیست کامل مزایای ICAN را اینجا ببینید.
خوانندگان انگیزه دارند که دائماً آثار هنری خود را اصلاح کنند، مجموعه مهارت های خود را گسترش دهند، حرفه خود را ایجاد کنند و با افراد خلاق دیگر ارتباط برقرار کنند.
ماهنامه سرامیک این علایق و نیازهای گسترده را با داستان های اول شخص از زندگی استودیویی، و با پوشش آثار و تکنیک های سرامیک توسط طیف متنوعی از هنرمندان معاصر به طور کلی پاسخ می دهد.
خوانندگان ما تلاش می کنند از هنرمندان باتجربه ای که در صفحات خود پوشش می دهیم بیاموزند.
خوانندگان ماهنامه سرامیک پذیرایی به سمت داستان ها و اطلاعاتی جذب می شوند که جرقه خلاقیت را برمی انگیزد و نکات خلاقانه و هک های استودیویی را برای صرفه جویی در وقت و هزینه جستجو می کنند.
سرامیک
آنها صفحات ما را ورق می زنند تا مطلع، متصل و الهام بگیرند.
مهارت های جدید ساخت سفال و تکنیک های سرامیک کف را به دست آورید که درهای خلاقانه جدیدی را باز می کند نحوه تلاقی سرامیک و فرهنگ را به روش های مهیج و خلاقانه کاوش کنید.
در مورد دستور العمل های لعاب جدید، ابزار، و سایر موارد ضروری که توسط هنرمندان برتر سرامیک به اشتراک گذاشته شده است، بخوانید با دیدن موارد داغ در گالری‌ها و موزه‌ها، افق‌های هنری خود را گسترش دهید استراتژی های ارزشمندی را برای بازاریابی آثار خود، رقابت برای سرامیک نانو جوایز نمایش های هیئت داوران و ورود به گالری های سرامیک بیاموزید.
هنر خود را تقویت کنید، فرآیندهای خود را ساده کنید و از مشارکت بزرگترین جامعه هنرمندان سرامیک جهان لذت ببرید.
  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. گل رزی که با آن غذای محلی درست می کنند
    2. سلامت استخوان، یک بررسی جامع از متون علمی
    3. پوست حیواناتی که در پالتو ایجاد گرما میکنند!
    4. ماکارونی و پاستا چه تفاوتی بایکدیگر دارند؟