ابزارهای اضافی در پورتال Why Tile Partner در دسترس هستند.
این شرکا شرکت ها و سازمان هایی هستند که از Why Tile برای ترویج مزایای کاشی و سرامیک حمایت می کنند.
ابزارهای شریک شامل نکات و ابزارهایی برای تبلیغ کاشی استخری، پستهای اجتماعی ماهانه است که میتواند در کانالهای اجتماعی خود شرکا استفاده شود، و ارائه Why Tile که میتواند برای کمک به شرکتها در ترویج مزایای کاشی استفاده شود.
این تحقیق محبوبیت PBM را با محصولاتی مانند LVT ،LVP ،WCP ،RCB مورد بحث قرار میدهد و به ادعاهای بازاریابی با توجه به ضد آب بودن، مقاومت کاشی چسبی کف آشپزخانه در برابر قالب، DCOF و مقاومت در برابر خراش پرداخته است.
در اواخر امسال، WhyTile.com قصد دارد برگه Heritage خود را اصلاح کند و آن را به اطلاعاتی در مورد اهمیت تاریخی و ساخت کاشی تغییر دهد.
بخش تاریخی چگونگی تکامل کاشی از آنچه در روم باستان بود به آنچه امروز تبدیل شده است را مورد بحث قرار خواهد داد.
بخش کاردستی درباره نیروی کار واجد شرایط بحث می کند، پیوندهایی به شریک انجمن و منابع آموزشی ارائه می دهد و اطلاعات شغلی کاشی آشپزخانه را ارائه می دهد.
Avia Haynes، مدیر بازاریابی و ارتباطات انجمن ملی پیمانکاران کاشی (NTCA)، گفت: ما مشتاقانه منتظر راه اندازی تب جدید میراث صنایع دستی هستیم.
این به رساندن این پیام کمک می کند که کاشی زیبا در صورت نصب صحیح در آزمون زمان مقاومت می کند، نصب صحیح نیاز به نیروی کار واجد شرایط دارد.
هاینز و دیگر کاشی الوند کارکنان و اعضای NTCA در حال کار با Why Tile برای توسعه محتوا برای برگه جدید هستند.
- منابع:
- تبلیغات: