تخفیف 80 درصدی پیاز سفید جیرفت

فواید گوارشی پیاز سفید جیرفت را می توان به اینولین، فیبر موجود در سبزیجات نسبت داد اینولین به عنوان منبع غذایی برای باکتری های مفید روده عمل می کند.

مصرف این فیبر به بدن شما کمک می کند تا سطوح خوبی از باکتری های سالم را حفظ کند. با این حال، تیوسولفینات های موجود در پیاز می توانند به این باکتری های مفید آسیب برسانند (زیرا دارای خواص ضد باکتریایی هستند).

بنابراین اگر به خواص ضد باکتریایی پیاز حساس هستید، با پزشک خود مشورت کنید.

فیبر محلول دیگر در پیاز، اولیگو فروکتوز (که زیر گروه اینولین است)، برای پیشگیری و درمان انواع مختلف اسهال یافت شد.

و مواد شیمیایی گیاهی موجود در پیاز می تواند خطر زخم معده را کاهش دهد.

پری بیوتیک های طبیعی موجود در پیاز نیز می تواند به کاهش یبوست کمک کند همچنین اعتقاد بر این است که آنها به درمان معده درد و کرم معده کمک می کنند اگرچه تحقیقات بیشتری لازم است.

پیاز

پیاز عامل ایجاد میگرن و نفخ در برخی افراد شناخته شده است اگر این اتفاق افتاد با پزشک خود مشورت کنید.

تحقیقات اولیه نشان می دهد که پیاز می تواند از پوکی استخوان ناشی از افزایش سن جلوگیری کند به گفته محققان سوئیسی، ترکیبی در پیاز سفید (به نام GPCS) می تواند از دست دادن استخوان را کاهش دهد.

اگرچه این مطالعه بر روی موش ها انجام شد، اما برای انسان ها نویدبخش است.

مطالعه دیگری نشان داد که زنانی که به طور منظم پیاز می خورند، 5 درصد توده استخوانی بیشتری نسبت به زنانی که کمتر می خورند، دارند.

همچنین مشخص شد که مصرف پیاز تأثیر مفیدی بر تراکم استخوان زنان بالای 50 سال دارد.

با توجه به بنیاد آرتریت، کورستین موجود در پیاز می تواند فعالیت لوکوترین ها، پروستاگلاندین ها و هیستامین ها (که همگی باعث التهاب می شوند) در آرتروز و آرتریت روماتوئید مهار کند.

مصرف پیاز نیز به درمان درد مفاصل کمک می کند.