با این روش حساب بانکی خود را لحظه ای افزایش خواهید داد!

شما با این روش حساب بانکی خود را لحظه ای افزایش داده اید در صورتی که قدم در راه تجارت گذاشته و محصولات خود را با کیفیت بالایی روانه بازار جهانی نمایید.

ماست بدون چربی

ماست بدون چربی که به‌عنوان ماست ایسلندی نیز شناخته می‌شود از فرآورده‌های لبنی بسیار غلیظی است که بیشتر به‌عنوان میان‌وعده مصرف می‌شود. میزان چربی این محصول کمتر از دو درصد بوده و مقدار پروتئین بیشتری نسبت‌ به سایر ماست‌ها در خود جای داده‌ است. محصولاتی نظیر ماست بدون چربی در شهرهای، تهران، اصفهان و یزد تولید بسیار زیادی دارد و باعث کسب درآمد و اشتغال زایی خوبی در کشور شده است. این سه شهر توانسته اند در تولید این کالا موفق باشند و آن را به صورت ارگانیک تولید نمایند و سپس در اختیار خریداران محترم بدون هیچ کمبود قرار بدهند.

خرید شیرینی نارگیلی

شیرینی نارگیلی یکی از شیرینی های سنتی و قدیمی ایرانی است که معمولا برای پذیرایی در مجالس مورد استفاده قرار می گیرد، قنادی ها و کارگاه های شیرینی پزی در تبریز، این محصول را به شیوه خاص خود تولید کرده و در پخت آن از بهترین و تازه ترین مواد استفاده می کنند. به همین علت اغلب خریداران عمده شیرینی، تمایل به خرید شیرینی نارگیلی دارند چرا که طعم و عطر بی نظیر و فوق العاده آن هوش از سر هر آدمی می برد.

قیمت صدف معدنی

صدف معدنی با توجه به درصد ناخالصی آن می توان در ساخت مصالح ساختمانی مانند سیمان سفید و صنایع پتروشیمی، مواد اتیلنی، رنگسازی و صنایع دیگر استفاده نمود. قیمت صدف معدنی  به کیفیت، اندازه و نوع آن بستگی دارد می توان گفت قیمت صدف پودری از انواع آن ارزانتر است و نوع گرانول نیز گرانتر می باشد.این محصول در انواع پودری، شکری و گرانول به عنوان یک منبع ارزان تامین کلسیم می تواند قیمت نهایی جیره خوراک دام و طیور را به شکل قابل توجه ای کاهش دهد.

قیمت ظروف مسی

ظروف مسی یکی از قدیمی ترین وسایل برای پخت و پز و پذیرایی بحساب می آیند. این ظروف علاوه بر ظاهر زیبا و منحصر خود دارای خواص دیگری نیز می باشند. ظروف مسی به دو روش ماشینی ( پرس ) و روش دست ساز ( چکش کاری ) ساخته می شوند. طبیعتا قیمت ظروف مسی با هم متفاوت است. تولیدکنندگان مس زنجان، این ظروف را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه می کنند همانطور که می دانید مس به دلیل اینکه گرما را یکنواخت به تمام نقاط ظرف پخش می کند غذا را خیلی لذیذ و خوش طعم تر می کند.