با استفاده از بادام زمینی سرکه ای ترشی کلم درست کنید

بادام زمینی سرکه ای که به آن آجیل کوکتل نیز می گویند، هسته های بزرگتری دارد به دلیل اندازه آنها، آنها به طور گسترده در شیرینی پزی، نمک پاشی و حتی بادام زمینی بدون پوست استفاده می شوند.

آیا می دانید آراکی بوتیروفوبیا چیست؟ این یک فوبیا است که به دلیل چسبیدن کره بادام زمینی به سقف دهان ایجاد می شود.

در اینجا یک دستور ساده برای کره بادام زمینی خانگی وجود دارد که طعم خوشمزه ای دارد و به راحتی آماده می شود.

مواد لازم برای تهیه این کره بادام زمینی خانگی ساده دو فنجان (0.4 لیتر) بادام زمینی بو داده خشک، نمک به مزه و 0.9 اونس (28.3 گرم) شکر یا عسل برای طعم دادن است.

یک خمیر خوب از بادام زمینی تفت داده شده در غذاساز به مدت حداقل چهار تا پنج دقیقه درست کنید به دلیل محتوای روغن موجود در آجیل، آجیل های ریز و ترد در طول فرآیند آسیاب کردن به کره بادام زمینی صاف، خامه ای و روان تبدیل می شوند.

سپس عسل و نمک را به سلیقه خود اضافه کنید عسل به تعادل محتوای نمک موجود در بادام زمینی کمک می کند این دستور را می توان در دمای اتاق یا در یخچال نگهداری کرد.

 

کره بادام زمینی، اسپری تهیه شده از بادام زمینی آسیاب شده است که طوفانی در تاریخ آمریکا ایجاد کرد.

قرن ها می گذرد اما شور و شوق این گسترش هرگز پایان نیافته است این شوق حتی باعث شده آمریکایی ها 24 ژانویه را به عنوان روز کره بادام زمینی جشن بگیرند.

این یک غذای غنی از مواد مغذی با کالری، ویتامین ها و مواد معدنی خوب است این غذای اصلی صبحانه در سراسر جهان است و در اسپریدها، اسموتی ها و دسرها گنجانده شده است و به عنوان جایگزینی برای کره بادام استفاده می شود.

آنها یک غذای لذیذ محبوب هستند و به عنوان آجیل کوکتل استفاده می شوند اما وقتی در کره بادام زمینی استفاده می شوند، بهترین طعم را نمی دهند.

اگرچه آنها به طور گسترده در ویرجینیا رشد می کنند اما در سایر ایالت های ایالات متحده مانند نیومکزیکو، اوکلاهما، تنسی و تگزاس نیز کشت می شوند اجازه دهید حقایق بیشتری در مورد بادام زمینی ویرجینیا بررسی کنیم.

بادام زمینی ویرجینیا چه تفاوتی با سایر انواع بادام زمینی دارد؟ خوب، بادام زمینی ویرجینیا بزرگ با طعم ترد منحصر به فرد است، بنابراین برای میان وعده به جای تهیه کره بادام زمینی ترجیح داده می شود.

آنها یک میان وعده محبوب در بازی های بیسبال هستند و طرفداران آنها را “بادام زمینی پارک توپ” می نامند این نوع بادام زمینی به صورت دویدن یا دسته ای رشد می کند و حداکثر ارتفاع آن به 18-22 اینچ (45-55 سانتی متر) می رسد.

اگر بادام زمینی رانر در 80 درصد تولید بادام زمینی نقش داشته باشد، ویرجینیا 15 درصد از تولید بادام زمینی در ایالات متحده را تشکیل می دهد.