استفاده از کیف دوشی مردانه پاسپورتی موجب اعدام مردی در نیجریه شد

کیف‌های مردانه معمولاً، اگرچه گاهی اوقات با تمسخر، کیف دوشی مردانه پاسپورتی نامیده می‌شوند، و در چند قرن گذشته شاهد افزایش و کاهش محبوبیت آن‌ها بوده‌اند. در حال حاضر، آنها به اوج خود رسیده اند که تحت تأثیر تأثیر کووید-19 بر انتظارات و نیازهای اجتماعی است.

به طور خاص، کیسه های پیام رسان و صلیب. آنها راحت هستند، جیب های متعددی را برای سازماندهی وسایل شما ارائه می دهند، و زمانی که روی شانه شما قرار می گیرند، از سر راه خود دور بمانید.

با این حال، علی‌رغم کاربردی بودن، کیف مردانه اغلب به‌عنوان نماد زنانه‌شدن  شاید حتی اردوگاه غیرعمدی – به‌جای راهی برای ذخیره و دسترسی به لوازم ضروری بیماری‌های همه‌گیر در حین بیرون رفتن از جهان در نظر گرفته می‌شود.

یک جفت دستکش و حتی دستمال‌های ضدعفونی کننده یک راه‌حل پشتیبان ارائه می‌دهند، و هیچ‌کدام از اینها شامل کیف پول و کلیدهایی که معمولاً با خود حمل می‌کنید نمی‌شود.

متأسفانه، حتی برای سطح اولیه آمادگی، جیب‌ها – حتی جیب‌های عمیق‌تر و پرتر شلوار جین، ژاکت و پیراهن مردانه واقعاً فضا را فراهم نمی‌کنند. یا، اگر این کار را انجام دهند، همانطور که در مورد شورت باری و ژاکت های کاربردی وجود دارد، آنها را تا حد زیادی پر می کنید. شما دیگر به عنوان یک مرد بی زحمت به نظر نمی آیید، شما یک توریست بی دست و پا و از نظر اجتماعی ناآگاه هستید، و هیچ مقدار راحتی و اطمینان از خود آن را جبران نمی کند.

این پست ممکن است دارای پیوندهای وابسته باشد، به این معنی که ما از طریق پیوندها کمیسیون کمی برای خرید دریافت می کنیم (بدون هزینه اضافی برای شما). این نظر ما را تغییر نمی دهد اما به حمایت از سایت کمک می کند. متشکرم!
چه در حال بازگشت به محل کار خود باشید، چه نیاز به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی داشته باشید یا برای سفر به سوپرمارکت برنامه ریزی کنید، هر مردی باید حداقل با یک ماسک صورت و برای اندازه گیری خوب، یک بطری ضدعفونی کننده دست آماده باشد.