آلو خشک آفتابی موجب رفع سرطان خون می شود

آلو خشک آفتابی سرشار از فیبر است که به جلوگیری از هموروئید ناشی از یبوست کمک می کند. یبوست مزمن یک مشکل رایج در افراد مسن است و همچنین می تواند یک مشکل دردناک برای نوزادان باشد. آب آلو به دلیل محتوای بالای سوربیتول به عنوان یک ملین عمل می کند. از پزشک خود بپرسید که آیا برای شما یا فرزندتان مناسب است یا خیر.

یک وعده 6 عدد آلو 4 گرم فیبر رژیمی و 1/2 فنجان حاوی 6.2 گرم است.

«دستورالعمل‌های غذایی برای آمریکایی‌ها: 2020-2025 منبع معتبر» توصیه می‌کند که زنان 30 سال و کمتر روزانه 28 گرم فیبر و مردان در همین گروه سنی 34 گرم فیبر دریافت کنند. زنان و مردان بین 31 تا 50 سال باید به ترتیب 25 گرم و 30 گرم فیبر مصرف کنند. مصرف فیبر توصیه شده برای زنان و مردان بالای 51 سال هنوز کمتر است و به ترتیب 22 گرم و 28 گرم است.

در حالی که آب آلو به اندازه کل میوه حاوی فیبر مفید نیست، هنوز مقداری فیبر و بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی موجود در میوه کامل را در خود حفظ می کند.

آلو

آیا در مورد این که کدام ترکیبات مراقبت از پوست با این تبلیغات سازگار هستند سردرگم هستید؟ تو تنها نیستی. دریابید که کدام محصولات ارزش استفاده یا نادیده گرفتن را دارند.

اصرار را کنترل می کند
مثانه بیش فعال می تواند ناراحت کننده باشد، اما افزودن فیبر به رژیم غذایی می تواند کمک کننده باشد. در حالی که مثانه بیش فعال می تواند به دلایل زیادی ایجاد شود، گاهی اوقات یبوست می تواند تعداد دفعات ادرار را افزایش دهد.

برای کمک به تنظیم روده های خود، کلینیک کلیولند توصیه می کند مصرف فیبر خود را با مصرف 2 قاشق غذاخوری از مخلوط زیر هر روز صبح افزایش دهید:

3/4 فنجان آب آلو
1 فنجان سس سیب
1 فنجان سبوس گندم فرآوری نشده
3. سرشار از پتاسیم
آلو منبع خوبی از پتاسیم است، یک الکترولیت که به انواع عملکردهای حیاتی بدن کمک می کند. این ماده معدنی به هضم، ریتم قلب، تکانه های عصبی و انقباضات عضلانی و همچنین فشار خون کمک می کند.

از آنجایی که بدن به طور طبیعی پتاسیم تولید نمی کند، مصرف آلو یا آب آلو می تواند به شما در جلوگیری از کمبود کمک کند. فقط مواظب گرفتن بیش از حد باشید!

یک قسمت 1/2 فنجان آلو حاوی 637 میلی گرم منبع مطمئن پتاسیم است. این تقریباً 14 درصد از مقدار توصیه شده روزانه شما را تشکیل می دهد. بیشتر بزرگسالان باید حدود 4700 میلی گرم پتاسیم در روز مصرف کنند.

سرشار از ویتامین
آلوها نه تنها سرشار از پتاسیم هستند، بلکه حاوی ویتامین های کلیدی زیادی نیز هستند. 1/2 فنجان آلو حاوی:

مقدار مواد مغذی در 1/2 فنجان آلو، درصد درصد ارزش روزانه FDA
ویتامین K 52 میکروگرم 65 درصد