آشپزی که با پای مرغ کباب بین المللی درست کرد

علائم بیماری های ناشی از غذا معمولاً خود به خود برطرف می شوند.

اگر بعد از چند ساعت دوباره احساس خوبی دارید، دیگر نیازی به درمان بیشتر نیست. توصیه می شود در تمام مدت زمانی که اسهال دارید، هیدراته بدن خود را به خوبی حفظ کنید. این برای اطمینان از جایگزینی مایعاتی است که از دست می دهید و دچار کم آبی نمی شوید.

با خوردن پای مرغ میتوان از بروز خیلی از بیماری ها جلوگیری کرد، طرز تهیه پای مرغ سرخ شده را به روش بسیار ساده .

اگر علائم بیش از چند روز ادامه داشت، ممکن است بخواهید با پزشک خود مشورت کنید. ممکن است برای کوتاه کردن دوره بیماری آنتی بیوتیک تجویز شود. داروهای ضد اسهال نیز ممکن است به کاهش علائم کمک کند.

هم تب حصبه و هم باکتریمی با آنتی بیوتیک درمان می شوند. آنها معمولا در عرض 7 تا 14 روز برطرف می شوند. در موارد شدید ممکن است نیاز به بستری شدن باشد.

هیچ درمانی برای GBS وجود ندارد. هدف درمان کاهش عوارض، تسریع بهبودی و درمان عوارض است.

مرغ خام بسته بندی شده را قبل از قرار دادن در یخچال در یک کیسه پلاستیکی اضافی بپیچید. این امر از آلوده شدن آب میوه ها به سایر اقلام جلوگیری می کند.
پس از تهیه مرغ خام دست های خود را کاملا بشویید.
برای برش مرغ خام از یک تخته مشخص شده استفاده کنید.
پس از تهیه مرغ خام، ظروف، ظروف، تخته های برش و میزها را با آب گرم و صابون کاملاً بشویید.
برای اطمینان از اینکه مرغ به دمای داخلی 165 درجه فارنهایت (74 درجه سانتیگراد) رسیده است، از یک دماسنج گوشت استفاده کنید.
هنگام پختن مرغ آماده، دستورالعمل های بسته را به دقت دنبال کنید.
هنگام صرف غذا، اگر شک دارید مرغی که سفارش داده اید درست پخته نشده است، آن را برگردانید. کارشناسان توصیه می کنند که از غذاهای مرسوم و مد روز مرغ خام خودداری کنید.
باقی مانده مرغ را ظرف یک ساعت به یخچال یا فریزر منتقل کنید.